Australië 2007

HOME

DONDERDAG,22 NOVEMBER(dag 26)
Melbourne vervolg.....
  VRIJDAG, 23 NOVEMBER (dag 27)
Melbourne

Vandaag moesten we de camper weer inleveren en dat deden we dan ook keurig op tijd. Het ging ook allemaal vrij soepel, alleen duurde het heel lang voordat we een taxi hadden van de camperverhuur naar ons hotel. Maar uiteindelijk zijn we dan toch, iets later dan we hadden gehoopt, aangekomen bij ons hotel waar we de laatste nacht in Australië zouden doorbrengen, het Rydges. Hierna gingen we heel snel door naar de Melbourne Cricket Ground voor de rondleiding die om 13.00 uur begon. We kregen van een lid een hele leuke tour van ruim anderhalf uur. En groot dat dit stadion was, niet normaal! Na de hele leuke rondleiding liepen we weer richting binnenstad om van het uitzicht te genieten op het hoogste gebouw van Melbourne, de Eureka Tower. Na de nodige foto's en genoten te hebben van het uitzicht gingen we terug naar het hotel om onze camera's te "dumpen". Hierna was het namelijk tijd om van de laatste avond/nacht in Australië te genieten.

ZATERDAG, 24 NOVEMBER (dag 28)
Melbourne - Hong Kong - Marken

De laatste dag al weer in Australië, de tijd is best omgevlogen. De nacht voor een enkeling ook, want niet iedereen was even fit. Na nog een korte ronde langs wat winkels, want Chris had ergens wel en hele goedkope laptop gezien die helaas tweede hands bleek te zijn, vertrokken we richting luchthaven. Keurig op tijd vertrok onze vlucht CX104 (A330-300) van Cathay Pacific om 15.40 uur naar Hong Kong waar we tegen 22.00 uur aan kwamen.

ZONDAG, 25 NOVEMBER (dag 29)
Melbourne - Hong Kong - Marken vervolg.....

Het was de bedoeling dat we even na middernacht (om 00.25) zouden vertrekken met vlucht CX271 (A340-300) uit Hong Kong. Maar nadat we al een tijdje in het vliegtuig zaten bleek deze dusdanig defect dat we er weer uit moesten. Er moest een ander toestel komen om ons in Amsterdam te brengen. Uiteindelijk vertrokken we met ruim twee uur vertraging. En dus waren we niet om half zeven de volgende morgen terug in Amsterdam, maar iets van half negen. Maar goed deze vertraging mocht de pret niet drukken van een werkelijk super vakantie. Australië is een land waar we binnen een paar jaar zeker nog een keer naar toe zal gaan.

En over de vleugel kunnen we Marken zien...  En over de vleugel kunnen we Marken zien...